dit kan jag gå & sakna dig.

det här är brustna hjärtans höst.

idag skulle jag igentligen ha gått på friskis&svettis men jag har inte orken.
jag känner mig så trött och tom hela tiden, var hos skolsyster idag också.
rutinerna, och det var dax att börja sova för min del enligt henne och hon
har ju såklart rätt men det är för mycket just nu, för mycket minnen, tårar
och hugg i hjärtat. min kropp kan inte slappna av och deffentivt inte mitt
huvud. idag har jag iaf varit trevlig mot min kära familj vilket jag inte vart på
flera dagar pågrund av en massa saker, känns så onödigt & tråkigt men
ingenting funkar och min kropp funkar inte och det känns så fel. precis
allting. imorn är det iaf äntligen fredag och då ska jag få träffa min johan.
älskade johan. han kommer vara brun och jag kommer hata honom en
stund sen går det över, sen kramas vi sen pratar vi en massa minnen som
alltid. sen på lördag ska jag och sofie käka på något flottigtbra ställe med
Amanda och Lisette ska bli skit mys, får se vart vi hamnar sen. och på
söndag ska jag ta det as lungt, förmodligen när till långsjö eller ut o gå med
becc. lets se. behöver lite tid för mig själv så ska nog ta cykeln ner till vattnet
och bara sitta och se tårarna bli vattnet ni kommer bada i sen. alla ni.

Du kan dränka dig i minnen, eller litervis med vin.
du kan sjunka ner i sörjan för jag orkar inte finnas till.


Kommentarer
Postat av: jossan

jahaa.. för doktorn sa att det fanns sånna men att dom knappt hjälper. bara för stunden i typ en halvtimme. sen gör det lika ont igen. men vad snällt att du säger det, jag ska kolla upp det om dom inte försvinner snart :)

2007-10-19 @ 09:52:43
Postat av: Sallie

Ja asså om du vill och orkar kna du göra det ;) för asså jag är så himla dålig på datorer. Vi har inte ens data kunskap i skolan..

2007-10-19 @ 17:03:55
URL: http://loling.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0