goodbye my lover.

idag fyller pingpong 10 år. vilket betyder att det var upp sju imorse o sjunga.
yäs. jag som var ledig för en gångs skull. Jag somnade om lätt som en plätt
så ingen nöd på mig igentligen. nu har jag lovat o göra en tårta får se om det
ens hinns med för ska ner till rimbo snart & sen på friskis&svettis direkt efter.
hur som helst kommer det folk hit ikväll, då måste jag vara jätte social som
vanligt vilket jag inte orkar med just nu. jag känner mig jävligt dum och jävligt
sviken. fast det igentligen du som blivit sviken. förlåt, hur ska nånsin saker
någonsin kunna bli desamma när vi fortsätter i en glaskula? goodbye my lover.

jag är skit sugen på tårta. inte käkat det sen min födelsedag så det ska bli
ritkgit gott efter ett pass. sen i veckan har jag en massa viktigt som händer.
saker som måste fixas nu nu nu. ursch det börjar närma sig 16 november.

Kommentarer
Postat av: S

GRATTTTIS JIIIM, hälsa grattis från mig hah :)

2007-10-09 @ 20:30:45
URL: http://frokenandersson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0