köper lite tröst & jag talar ut.

oh, what you do to me?

igår var jag på middag hos oscarssons, fick inte träffa min babe för att han
är som han är. sen fick jag nånting i huvudet, sådär som man bara får ibland
och drog till med lite grejer. sen kom sofie o joakim & vi tittade på idol, drack
kaffe osv. trevligtiko. nu har jag pluggat lite matte & fixat min frisörpärm.
senare ska jag o sofie som sagt in till stan o träffa Amanda & lisette. ska bli
skit mys. sen får vi se vart vi hamnar, ska bli intressant faktiskt.
I want you to know you made me happy, I want you to know you made me sad.

vilken lögn att det ska va ens bästa tid? jag fick klumpar i magen igår igen.
jag hade inte väntat mig det ifrån dig, och jag hade nog inte ritkgit intalat mig
själv att det verkligen var så som det är. men nu vet jag and i will get over you.
jag ska iaf göra allt, för jag orkar inte mer. jag sjunker ner till havets botten.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0