let me lick your eyes dry.

nu har jag kommit in i tv perioden igen, har legat på hyllan sen i början av sommaren
och det känns som det är dax nu, dax att uppdatera sig lite. idag var skolan skön igen,
vilket jag verkligen behöver just nu. har haft två friskis pass idag så är helt slut nu så
hoppas att jag kan få lite mer sömn inatt. nätterna har varit ritkgit jobbiga på sista tiden
och jag vet inte vad det är, eller vad det beror på. och jag måste tydligen gå till en doktor,
jag som hatar sånt, deras kalla skakiga händer. och tandläkaren på samma gång, så
himla tvungen hålet i min tand gör för ont just un. no thank you. på fredag ska vi till
Mikaela, halloween party, vi blir ett jävla gäng brudar och sen lär det bli fest nånstans
så det ska bli riktigt trevligt faktiskt.  Nu ska jag titta på House, sjukt spännande kan inte
slita mig, efter det är det brothers & sisters sen måste jag krypa ner. Men det är alltid
nånting som håller mig uppe, nånting som gör mig alldeles varm innuti, nånting som
får hela mig att både darra och hacka tänder, någon som gör mig alldeles galen.

Dagens mening:

- Jag måste prutta
- så fan heller! pruttar du i min bil ska jag spraya
hårspray rakt upp i arslet på dig och sen ska jag tända på

så typiskt min pappa, man blir aldrig förvånad längre.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0