ni har inte en aning

inte den minsta.  Takiiiiiiiiiiiiiiiida.

jag skakar fortfarande, jag gungar fortfarand, jag står fortfarande så nära
och hoppar och sjunger av glädje, precis som alla andra, precis som ni.
det började med en lång väntan & jag måde sjukt dåligt. men när vi tillslut
blev insläppta hann vi såklart inte få vår mat, i dont give a shit now.
sen väl när vakterna skulle visitera, så kastade han min nya hårspray.
fan vad sånt där kan göra mig sur, det var skitsamma upp med hakan.
in i folkmassan sitta ner, för att sen resa sig upp & svettas. ja herregud
svettas räcker nog inte ens till, det var blött. förbannat, men det var så
förbannat kul att det inte fanns en tanke på hur tätt intill man stog med
människor som rann av svett. det gjorde mig ingenting eftersom mina
grannar var riktigt heta. weho. men hetast var roooooooooooobert, jag dog.
känner mig fortfarande ganska död, eftersom jag inte kunde  gå till
skolan idag. min första dag borta från skolan, ah känns helt fel men hade
inget val, mitt huvud svider, mitt hjärta svider, mina blåsor svider, min mun

svider, och min hals. shises. vi skrek och sjöng så att tårarna rann.
All this time, all this time wiiiiiith you.  det finns inga ord som kan förklara.
im in love with you robert, you take my breath away and everything is still red.

och hej på er förbandet, planet 3? or something. sjukt heta och sjukt bra,
måste fixa det här med saknad, det är nåntning jag alltid lider av och nu
känns det inte bra, inte det minsta. men som jag lovade mig själv, nu ska jag
glädjas åt  dom inte åt han. och det funkad du finns inte längre, skithög.
jag är så jävla stolt över mig själv. ikväll är det friskis & svettis som vanligt.
jag är taggad, och lite mindre taggad inför annat. puuuuuuuls.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0