27 september.

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
fyfan. hur kan någon nånsin vilja.

Hur mycket kontanter har du på dig?
1789 kronor.

Vilket ord rimmar på "test"? 
FÄST

 Favoritplanet?

pluuuuto

Varför?
För att den är minst så ryms bara för mig & mina tankar.

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
FABIAN.

Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
jag e din bästa vän

Vad har du på dig på överkroppen just nu?
klänning & trosor + fotbollsskor. haha.

Sätter du etiketter på dig själv?
Ja sometimes.

Vad är det för märke på skorna du har på dig?
nike.

Ett ljust eller mörkt rum?
ljust på dagen, mörkt på natten

Vad gjorde du vid midnatt?

sov gjorde jag då inte iaf.

Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Natten till den fjärde oktober kommer ditt nummer att flyttas.
du kan fram tills dess använda dina telefon som vanligt. MVH telenor.

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
när deevi gällde precis runt hörnet. nu drottninggatan?

Vilket uttryck använder du mest?
jävla F.

Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
caroline.

Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
sigge. iofs inte av päls men vafan.

Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
73.

Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
inga.

Vilken ålder har varit bäst hittills?

femton.

Saknar du någon just nu?
åhja. ett jurk dessutom.

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
två tungor, som går som hjulen i ett drev.

Vad var det senaste du sa till någon?
jag tänkte snåla skuss? jamen bra då ses vi halv sju. hejsvejs.

En miljon dollar eller förmågan att flyga? 
both.

Ser du fram imot något speciellt just nu?
Taaaaaaaaakida. sjukt mycket & thailand.

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? 
Jag har nog "gillat" den här person för mycket extra ett bra tag
nu. tyvär säger jag också för det är inte något jag vill. crap.

Senaste låten du lyssnade på?
Takida- A point of view.

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
Ja.

hårt eller mjukt?  ( ta det som du vill )
HÅRT.

Vem gjorde dig glad senast?
caroline och emma.

Vad ska du göra precis nu?
ställa mig upp, byta om gå ner, öppna dörren, gå ut, sätta mig i  bilen,
ta på mig bältet, åka 1 mil, ta av bältet, gå ut ur bilen, och SVETTAS.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0