bored.

Jag undrar verkigen varför man gör sånna här listor hela tiden, som om det skulle
vara roligt liksom, för det är det igentligen inte. men bara för att fördriva tiden, och
just nu väntar jag på att emma ska ringa så vi vet när vi ska dra in till stan, på bio.
its not only us.  Jag drar mig ur, jag kommer aldrig o klara det här



10 favoriter:
Färg:
Grönt.
Mat: wok
Band: sjukt många
Film: A walk to remember
Bok: inte han!
Sport: Fotboll.
Årstid: Sommar.
Veckodag: Fredag
Glassmak: päron
Tid på dygnet: 20:00

9 för tillfället:
Humör: depressed
Smak: macka.
Kläder: t-shirt
Bakgrund: höstlöv.
Nagellack: inget.
Tid: 11:03
Omgivning: my famili är galna, hos mig lungt
Irritationsobjekt: p.

8 första:
Bästa vän: jessica & sandra.
Screen name: don't remember
Husdjur: katt.
Piercing: Öronen.
Förälskelse: en robin.
Musik: A-teens.
Bil: barbie bil?
Kyss: R. eller kanske J, minns inte.

7 senaste:
Sagt: stick.
Mat: jordgubbs yogurht, ost & skink macka.
Dryck: vatten.
Biltur: igår morse klockan sex.
Kyss: torsdag.
Spelad låt: Daughtry- home
TV-program: /film Go in 60 seconds.

6 har du någonsin:

Varit ihop med någon av dina bästa vänner: JA.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nä.
Badat naken: yesyes.
Varit med på TV: nej, eller i bakgrunden på nyhterna.
Kysst någon du inte känner: hoho. oj ja.

5 nej tack:
Kläder: platå
Mat: ravioli.
Musik: typ. hård rock.
Dryck: te.
Personlighetsdrag: drygig.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: var på salong Deevi.
Du kan höra just nu: im here without you baby från köket.
Du inte kan leva utan: food.
Du gör när du har tråkigt: vet inte.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Ingen.
Du tycker om: pullor.
Du inte gillar: p.

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller höst: HÖST.

1 önskan:
Just nu: Thailand.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0