Because of you.

låt oss skåla för oss, för männen som har oss, förlorarna
som hade oss, och dom lyckliga som vill träffa oss!

det har hänt för mycket saker på senaste tiden för att ha hunnit med bloggen & jag
har faktiskt inte saknat det alls. helgen som bestod av ensamhet, fylldes istället med
fullhet. massa kewl folk. & en jävla massa jobb, den här veckan plus andra är det
praktik också, & mån- tis har bestått av jobb. äntligenäntligen, är det grymt kul o jobba.
Det kommer hända en massa framöver nu också, så får se om jag hinner med
bloggandet faktiiskt. vill bara  ge dom sista orden till barre, panna o goffy. för att det är
mina absolut käraste vänner och för att jag aldrig har saknat några så mycket i mittt
liv som jag saknar dom. snälla ni, kooooooooom tillbaka hit.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0