Ge mig ett jävla monster.

ett jävla pain in the ass. fredagen bjöd på sällskpa av barre, daniel & sebbe.
lördag tillbringades på donken & sen fannys hus, och sen var tanken att till
upplandsväsby ta oss, men det blev istället norrtälje, först hem till annie och
sen till Kim, där emelie, becca & kim var. sen kom det en hel del annat folk.
kvällen slutade i annies lägenhet kvart i sex & på söndagen satt jag o fanny
och hennes familj ute i solen hela dagen. sen grillade vi as gott, sen åkte jag
hem och igår sattes pärlan på plats, den efterlängtade & satan i gatan vad
det känns, efter det blev det träning vilket inte vad speciellt bra menmen.
Idag kom jag till skolan vid tio i ett, en riktigt skön & efterlängtad sovmorgon.
sen jobbade jag och kvällens planer som var att följa med simon till stockholm
för att hämta lite folk från studentfesten ställs in, han tyckte att det var viktigare
 att jag gick i skolan imorgon, pff. så som sagt, morgondagens planer är
skitskolan, fabbe och skitkul salsa. guld.  Ha en trevlig o skön natt.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0