jag älskar dig ditt helvette.

What have you done?
jag har vaknat upp med en man vid min sida, inte min man utan min kära vän. jag har tagit mig till jobbet, missppfattat helt så kommit en kvart försent, inte värsta grejen men inte likt mig faktiiskt. Jag har mått skit, och sedan jätte mycket bättre, jag har väntat på min far i nästan tre timmar blivit riktigt förbannad & sen jätte glad. Jag har åkt bil till rimbo med planer  att träffa zalle & kolla på film oså, men strök det eftersom (jag) pappa segade så jävligt, kommit hem svullat, fått erbjudandet på nytt att leka med zalle fast jag är världens segaste människa, men sköt upp det tills imorgon istället. sen ringt ett samtal & blivit på superkanon humör.

What happens next?
Emmowich kommer hit, vad vi ska göra har jag inte en blekaste aning om återstår o se. Halv elva är det iaf När lammen tystnar som gäller, eftersom våran jätte söta lärare MAJKEL har sagt att vi ska göra en filmanalys på den filmen, suck. orkar igentligen inte. sen ska emma få hjälpa mig med lite matte eftersom jag fixade så vi fick sluta tidigt i fredags o få hemuppgift instead. typiskt mig & lova o göra o inte göra.

What happened with you heart?
det händer en hel del just nu, ni skulle nog säga att det är på tok för mycket grejer & jag antar att det är det också eftersom jag inte har tid att ta itu med dom. Vad jag kan säga är att jag izabella idag har lämnat en del av mitt hjärta hos en älskling & att jag aldrig kommer få tillbaka den delen. sen kan jag berätta att pågrund av allt detta ska jag & min kära vän sofie bli nunnor, det är igentligen det bästa, tro mig. - vi drar till  thai, blir två jävla nunnor lever i paradiset utan att knulla. ( vilket jävla paradis) icke. men med två dildos klarar vi oss garanterat & så älskar vi varandra tills döden skiljer oss åt.  Antar att vi är stora drömmare hon och jag.

What is a lovely feeling?
att det är en massa saker på G, en massa sommarplaner & förhoppningsvis en resa med soffiepropp i början av Maj, en resa blir det ivilket fall för min del men om sofie följer mig är en olöst gåta. & allt prat om gud vet vad, det brrinner i hela mig och jag kokar av lycka & härlighet. & håkanhellström hela han är en lovely feeling.


I'm desperate for your voice, listening to the song we used to sing
In the car, do you remember? Butterfly, Early Summer. It's playing on repeat.

Kommentarer
Postat av: erika

hej, jag såg precis en bild från eran bal förra året. din klänning var jättefin, vart hittade du den?:)

2008-04-08 @ 21:40:10
URL: http://erola.blogg.se
Postat av: erika

ingen orsak:) köpte du den eller hyrde du?
ja, det ska bli roligt faktiskt, fast jag är inte den som brukar använda klänningar och sånt, så det är mest det jag är orolig över:)

2008-04-09 @ 13:41:08
URL: http://erola.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0