MAN BLIR TRÖTT PÅ DITT JÄVLA GNÄLL!

Ja jag vet, jag är hopplöst svår ibland. och just nu känner jag mig jävligt gnällig och jobbig. Men jag blir fullständigt galen, typiskt mig att göra allting i sista stund blir en lång jävla natt &  frågan är om mina ben ens orkar upp imorgon, olöst gåta.  hursom helst drar mina päron till Götet om några timmar, eller om sju närmare bestämt. kommer hem på söndag, sådär jätte otippat & sådär jättebra att jag ska jobba hela helgen, så hur jag ska komma hem från norrtälje lördagkväll är ett jätteroligt mysterium. Nu ska jag tillbringa denna trevliga natt framför datorn & plugga stenhårt, jävla filmanalys. blir fullständigt galen, orkar inte med det här längre. suck. Goodnight.

image950

älskling.


Kommentarer
Postat av: erika

okej:) ja, det lär lösa sig iallafall. förresten, du går frisör linje va?

2008-04-13 @ 10:56:28
URL: http://erola.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0