Don't drink and drive.

Idag har det varit en alldeles för berörande dag.  Började med besök på Judiskamuset.
där vi fick se film om andra världkriget med mera, och där dessutom en gammal man
som just upplevde och överlevde kriget berättade sin historia, rörande men skitbra.
Jag, Karolina och Ellen gick där ifrån berörda och vidare till matställe, efter det en lång
fika på espresso house, och sen vidare till Rigoletto för filmen Länge Leve Livet.
som plåstret på såret, blev vi ännu mer berörda och helt ner gråtna. En film om rattfylleri
och alkohol i almänhet, helt obegripligt och samtidigt riktigt läskigt. Efter det mer fika och
sen en sväng på stan med Karro, sen hem träffade mormor åkte buss med en buss-
chaffuör som jag då trodde körde full, två äldre damer tvingade honom att stanna för
att släppa av dom, hursom helst klarade jag mig till Rimbo och sen fick jag gå på jakt
efter tapeter, återigen. och med min vanliga tur, föll inget mig i smaken så får helt enkelt
bo i Jims gamla rum längre än jag trodde. lucky me. om jag har tur får jag besök ikväll.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0