som jag hade dig förut.

Tänd eld på dina tankar, med dina svarta tysta tårar. och vi vet och du vet allt tar slut.

Idag mår jag fruktansvärt dåligt, kan bero på alldeles för lite sömn inatt. jag och babe,
kollade på titanic, kanske världens bästa film. fan så fin den är, och så upp supertidigt
idag, historia och en jävla massa städa. fan för er som låg hemma och sov, det var fan
en pina! sen käk och sen buss hem, skulle göra ett bussbyte i söderhall tänkte jag
eftersom jag inte orkade åka runt gamla vägen, men tur som jag har hade redan min
buss gått förbi där, så övervägde mellan och vänta där tills kvart i tre, eller tills pappa
och jim kom från tandläkaren, eller ta nästa buss till norrtälje och ta halv tre bussen
till rimbo och sen hem, blev norrtälje och tur som jag har, tog bara jims tandläkarbesök
tio minuter, jag tror jag är människan med mest oflyt. Var skit hungrig när jag kom hem,
men när maten väl stod på bordet fick jag inte i mig en enda bit. Världens huvudvärk
ville också hälsa på, så nu har jag sovit två timmar och mår fortfarande dåligt. får se om
jag ska lägga mig igen. Imorgon ska jag städa hela huset tillsammans med mor.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0