hjärtesorg.

hur mycket man än vill, och hur mycket man än försöker så blir det inte alltid som man vill. och jag önskar det fanns svar på mina frågar, och att någon hade svaren att ge dig, för det är du värd, men jag kan inte ge dig dom svaren, jag är verkligen ledsen för det. man tror man vet allting om sig själv om hur ens liv ska bli och se ut, men helt plötsligt är ingenting längre som man trott och helt plötsligt står man kvar helt ensam. " Jag trodde 08 skulle bli det bästa året hittils & att jag skulle få vakna upp 09 med dig också. Förstår inte hur jag ska kunna somna utan att din röst ska vara det sista jag hör, eller vakna och ditt ansikte det första jag ser." och vem ska nu hålla om mig till sömns, och vem ska viska små ord i mina öron som klistras runt mitt hjärta, och vem ska älska att bara sitta helt stilla och stirra. jag vet inte ritkgit vad jag ska ta mig till, vad jag ska göra för att klara av det här, för just nu klarar jag inte det här längre, det är ändå jag som har valt och det är jag som antagligen har gjort fel nu, för jag har aldrig i hela mitt liv kännt mig så ensam som just igårkväll. tanken var inte denhär när jag vaknade igårmorse av att dina läppar fick fram jag älskar dig, jag hoppas verkligen att du vet det. nej tanken var att jag var världens lyckligaste och att jag ville ligga kvar i sängen hela dagen bara för att försöka visa dig desamma, och tanken var inte att det skulle ta slut här, men jag har redan vänt och nu är det försent för att börja springa tillbaka. Jag älskar dig N, finns inte ord.


jag visste nog aldrig hur det skulle kännas utan, det här har liksom växt i mig.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0