solvindochvatten

jag tror inte att någon av oss inser vad som håller på att hända, eftersom ingen gör någonting åt det & jag vet att jag är precis lika dålig själv och att jag igentligen inte ens har någon tid alls över till nånting men jag orkar inte längta efter er hela tiden, det ska inte behöva vara så, jag vill inte ha det så. inte längre. Helgen gick åt til massa jobb, partaj och mys, väddö och en skön brygga. dagen till jobb, morgondagen blir stek och en sväng till stan med Linda och Moa, därefter älskling resten jobb. Kändes så bra och få tillbaka uppsägningslappen i handen idag hur ledsna miner dom flesta än hade, och den 10 augusti ska jag skrika av glädje, för jag är så sjukt trött o besviken på jobbet just nu. finns ingen motivation alls att komma och mittt äckliga hår gör inte saken bättre, ni vet ju säkert alla hur dåligt förbannade man kan bli på det, och äckelutväxten. lyckos ni blondies som får mörk utväxt. åh apa. och juste, min efterlängtade hunk till pojkvän är hemma. äntligenäntligenäntligen.


jag saknar er alldeles för mycket.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0