I like the way you move.

egentligen är det inte alls synd om mig, det är bara så det verkar. & nu är det tredje dagen jag är hemma och jag lovar, jag är riktigt besviken på mig själv även om ni inte tror det. Imorgon har jag inget val, då måste jag fixa examinationen och min modell är hyffsat taggad hoppas jag på, får bli till o öva natten lång. Nu har jag bestämt mig för att inte sitta inne hela dagen utan för att istället ta mig en springtur, sen ska jag måla sen träna och sen kommer beccmusch hit.  Har kollat in sommarschemat också & jag var ju beredd på det värsta så det blev ingen jätte chock men känns ritkigt ruttet ändå faktiskt & jag vet inte men att springa som ett jävla maniac i 60 graders värme och vara överdrivet trevligt mot gäster som igentligen är värda en smäll på käften kanske låter lockande? isf välkommna till min sommarsysselgöra, jag byter gärna plats med någon frivillig. Dagarna är så sjukt fullspäckade nu också, jag vill ha tid till ingenting, jag vill ha tid till min familj och mina älsklingar, men det finns inte. bara som att ta på sig fotbollsstrumpr & tofflor och cykla ner till Ip och skjuta, inte ens det.

Förstör inga minnen, du vill inte se mig såhär.

Kommentarer
Postat av: Tilde

Men gud, hur gulligt får man bli. Tack snälla söta du för de fina orden! :)

2008-05-22 @ 17:03:53
URL: http://tildethunberg.blogg.se
Postat av: lisa

hey, du våran bal blir den femte.. vadårå? :)

2008-05-23 @ 16:51:44
URL: http://lisagisslandi.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0