solen i ögonen.

Jag har bestämt mig, det här är inget liv jag vill leva.
Jag ska ta mig i kragen & förändra tusen olika saker,
släppa tusen olika saker, påbörja tusen olika saker,
& klara av tusen olika saker. frånochmedimorgon.
Jag ska på något sätt kasta det här gamla bakom mig
och släppa in ett vackert och betydellsefullt liv istället.
samtidigt som ett nytt liv precis har börjat för mig igentligen
men det är något jag kan prioritera vidare, något som
alltid kommer finnas där hur mycket jag än vill bli av
med det, det är så det kommer vara. du och jag, vi.

tjuvstartat lite och tränade sjukt kämpig killjympa igår
och idag blir det effektjympa med tina, hur laddad som
helst trotts att snoret inte verkar vilja sluta rinna men
vem kan deppa över det i detta underbara jävla väder.

image996
image997
image999
image1001

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0