kom atombomb.

igårkväll var det träning, mina benhinnor sviker mig helt och hållet nu så
det bästa vore tv¨-tre veckors vila enligt farbror doktor, men jag kan inte.
Så nästa vecka måste ett par nya skor införskaffas, det är åtminstonde
det minsta jag kan göra för min ben. En spruta ska hinnas tas i veckan
också, vilket kan bli tajt eftersom modevisningarna verkar ta all min tid.
Idag färgade jag våran modells hår, så de är klart. Imorgon ska vi till
Mässan för att förbereda och modellerna ska öva gå osv, torsdag, fredag
lördag är det visning, ska bli sjukt kul bilder kommer upp efter helgens
gång, kommer inte ha tid någon annan dag alls. Nu kommer snart min
man, jag vill ha jordgubbar med choklad på så det ska jag fixa tills han
kommer sen  blir det, desparate housewives och Andra avenyn, weho.

Jag har även funderat på om jag ska följa med min familj till egypten
om två veckor, känns nämligen som jag inte kommer missa sådär
mycket som jag trodde i skolan ändå, jag behöver sol och 30 graders
värme. vi får se. vi får se. 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0