tummen upp for this week!

helgen har varit kanon. boende med min man, hockey med Marika och massa mer.
Dagen har förövrigt varit riktigt långtråkig och jobbig, nu när momentet Föna vågor
nämligen dykit upp, it sucks. jag lovar. hur som helst, är jag riktigt sur över en massa
saker just nu, som att alla bussshauförrer verkar vilja att jag ska missa mina bussar,
eftersom dom jämt gör så att jag gör det. å andra sidan är det väl mest köernas fel
vilket gör mig ännu mer förbannad, but still. dom kan faktiskt trycka ner gaspedalen
två centimeter till, hur som helst träffade jag barret på bussen, kanonbra eftersom jag
då istället  blev på kanonbra humör och veckan och helgens planer får mig på lika bra
humör dom också. Nu ska jag snart iväg och träna, efter det iväg till min älskling. tummen upp!



Kommentarer
Postat av: paatrik

Bellis :D

2008-09-30 @ 16:20:55
URL: http://paatric.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0