ursäkta röran, vi bygger om.

Jag är så jävla arg, och så jävla ledsen.

ätnligen ser jag inte skolan som en svår och jobbig grej, utan mer som en rutin.
det är fan kul i skolan nu, konstigt nog. dessvärre har jag inte det roligaste framför
mig just nu och det gör mig grymt frustrerad, jag kan inte koppla bort och ingenting
blir som det ska. men jag ska fanimig inte låta det förstöra den här helgen, den
ska bli kanon. och jag har så mycket att se fram imot nu framöver. underbart.
Igår var jag med min kära på bio, Barnhemmet. Rekomenderas! kanonbra rysare.
Nu ska jag bege mig ut på en promenad, efter det middag sen friskis och sen idol
jag är faktiskt överraskande nöjd över idol i år, jag brukar se det som överskattat.
Allt trams och jag är kär i han hit odit osv, men det finns fan riktigt bra människor med
iår och jag är exalterad över att få höra dom på vägen till skolan varje dag. sen blir det
sova, i min efterlängtade säng. var ett bra tag sen nu så ska sova krutet ur mig.

Jag saknar mina älsklingsbrudar, det går alltid för lång tid.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0