9 Januari.

Första dagen i skolan, och en ny jympa lärare. hetare än vår förra, och det
är väl lite possetivt antar jag? hähä. Efter det var det lunch, sen gick jag och
mikey till Åhlens, köpte lite nya kläder som jag tyckte att jag var värd. sen blev
det herr design, färgade klart imin herre till tävlingen som äger rum vecka 6.
sen fick jag en försen julklapp av mikey, och sen bar det av hemåt. och jag med
min vanliga tur, missade såklart bussen och jag lovar mamma, jag sprang som
en huligan efter den, men den ville inte plocka upp mig. Ikväll kanske Mikaela
och David kommer hit och gör mig sällskap på hockey matchen. Rimbo- NIK.
sen kommer min älskling hit efter sin match i uppsala. Juste mitt efterlängtade
hm paket kom idag också, så jag är faktiskt åtta plagg rikare. bättre start på
helgen kunde det inte bli. Nu ska jag ta en dusch, och sen laga kvällens måltid.
ikväll börjar ju Let's Dance också, kanske att jag ska följa det i år. vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anna

göra idag då?

2009-01-11 @ 11:00:26
URL: http://pannas.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0