staind.

Igår tillbringade jag kvällen med min älskling, och tidigt imorse lämnade han mig
ensam kvar i sängen, det är ingenting jag tycker om speciellt bra, men det får man
leva med. Efter det somnade jag om, åkte iväg och städade, så nu är jag lite rikare.
och har precis konstaterat och jag inte kommer få träffa min älskling på en vecka
drygt, hur det kan bli så har jag ingen aning om, jag vet bara att det kommer vara
skit jobbigt. imorgon har jag en lektion, jympa. och så kommer det vara resten av
terminen, så efter det ska jag träffa sandra och handla. sen ska jag på bio.
Wallander- hämden. ska bli trevligt. och som sagt på lördag blir det 18 och 20 års
partajj, och jag ska efter om och men vara Ängel, eller trollkarl. har inte bestämt
mig riktigt ännu, men det lutar åt ängel hållet.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0