you look great!

Igårkväll började andra avenyn, jag har längtat ihjäl mig men blev ganska besviken.
Jag städade min älsklings rum, medans han var på träning och pluggade som en
galning och somnade strax innan halv tolv, och väcktes strax efter av att han kom hem.
Imorse blev det uppstigning halv sex, och sen iväg till skolan för att ha prov, konstigt
nog var vi inte många alls där? vad kan det bero på tro. hum. provet gick sådär, kunde
nog inte gått bättre för förstår ingenting nu fast jag kan svaren på frågarna. så. Igår
kom mina kort som jag har framkallat också, så har suttit och bläddrat igenom dem
nu, ska fixa nånting snart. och gott folk, kväll 21.00 på SVT1 är Lasse på tv, han som
aldrig brukar vara med där, det ska bli skit kul att se, till det får det bli en smoothie
och så 100 situps som vanligt, puh.. Missa inte honom.  Imorgon är det
dax för praktik, vet inte hur det bli med min praktik den här
terminen så imorgon är jag "ledig" till att börja med iaf, så då ska jag in till
norrtälje och fixa mitt bankkort som gick sönder idag, även min legitimation.


Kommentarer
Postat av: Fanny

har du fått någon nys om vart någonstans du kanske får vara? =) nära mig?

2009-01-15 @ 10:27:44
Postat av: Anonym

ne, eller jag frågade på fin i håret och dom hade redan en, men skulle komma tillbaka på måndag då hon hade pratat med "chefen" sen på Kikde, och dom hade fullt men om jag inte hittade nånting skulle jag ringa igen. ;p

2009-01-15 @ 13:39:35
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0