GRATTIS VÄLRDENS BÄSTA MAMMA.

okej, morgon dagen började med att bussen här ute på landet inte kom..
eller visst kom den men en halvtimme för sent, motorproblem men men.
väl i skolan pratade vi om EU valet mm.. jag gjorde provet vi ska ha imorgon
och sen samtalade jag och sofie en hel del på bussen hem om sommaren
Den är ju fan redan här dessutom och det är 13 grader ute? inte helt okej.
Min mammis fyller år idag, så när hon kommer hem ska hon få presenter och så
ska vi äta tårta, ingen för min del men ändå.. Imorgon är det en ny balfrippa som gäller.



Är du kär just nu?
Jättekär.
Har du ett förhållande?
Ja.
Hur många har du varit tillsammans med?
två om man räknar de åren man visste vad kärlek var.
När förlorade du oskulden?
oj..
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
men nej.
Är du svårflörtad?
nej, men svår fallen.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
many times.

Har du haft sex med över 20 personer?
haha nej.
Hur länge höll ditt längsta förhållande?
mitt nuvarande, 1 år och 1 månad for now.
... och ditt kortaste?
1 månad.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
förhållande.
Är du en bra pojk/flickvän
det får man hoppas.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
min karl. fab.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
ingen kommentar.

När fick du din första kyss?
fyran kanske?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
hmm. 15/16 tror jag.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?
nej eftersom det då skulle vara flickor.
Skulle du kunna tatuera in din kärleksnamn på armen?
nej det tror jag inte.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
dumpat.
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Hans händer. det är finaste jag vet.
När grät du senast?
igår.


Kommentarer
Postat av: sofie

Grattis till sussie :) den 18de !

2009-06-08 @ 20:36:09
URL: http://frokenandersson.blogg.se/
Postat av: Ida

får jag gissa på att ditt kortaste förhållande på 1 månad var med en Mr. Sjöbeck? ;)

2009-06-09 @ 21:27:20
URL: http://idarosman.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0