Kisses.

Gå rdagen blev helt okej, släkt o min babe. Idag har jag och min kära legat
o myst hela dagen, till The Uninvited och igår såg vi VI hade iallafall tur med
vädret igen, och den är värd att se igen så kanske blir den ikväll också vi fårse.
Sen åkte han hem och jag körde till Rimbo, klippte jocke blev en Mohikanfrilla
som blev skit snygg, lekte lite med gullsnuttan och sen så åkte vi och handlade
och nu har jag lagat mat och så har vi alla ätit, imorgon får jag se vad som
händer, på Tisdag ska jag köra till norrtälje sen till Solna och  till skolan och
lämna bokhelvetet och sen in till norrtälje igen och ha min första Körlektion
håll er inne! nejdå, jag är dåligt nervös men jag ska ha det där jävla körkortet
så vad ska jag göra? bara tuta & köra helt enkelt.  Önska mig lycka till.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: förlåt mig, jag har hamnat i en svacka.

2009-06-15 @ 00:49:15
URL: http://rebeccaoscarsson.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0