Paparapaparapapara clack bum.

Idag vaknade jag halv tolv, det hör inte till vanligheterna för mig men bjuder
gårdagen på bravader så kan det inte bli mycket annat.. hade tänkt lägga in
lite bilder från igår också, men hinner inte för om en timme cirka så kommer mitt
kära Gudbarn hit och röjer med mig, så jag måste förberede en massa skoj
vi ska hitta på, eftersom vädret sög idag så skit  vi i norrtälje också.. Fab
är på väg in nu för o hämta kläder osv.. så vi får se om det vart någon hitt.
Däremot fick jag o michan verkligen känna på hur det känns att ta studenten
eftersom vi åkte runt med David i en bil och tutade, hängde ut genom
fönstren och skrek som galningar. jädrar vad kul vi hade & till låten som
kommer här nedan kan inget bli tråkigt, jag älskar den. Min och Mikeys. nej
nu ska jag förbereda maten, är ju ensam hemma denna helg så ikväll
bjuds det på inbakad fläskfile med bacon och peppar sås, Färsk potatis, sparris
och räk coktail. Kardemumma på det va?  Dessutom är det ju Sveriges National dag
i dag och en hejdundrande Sverige Match, den med lite bira. finimang.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0