vi ska köra, köra fort som fan.

Jag är stressad, det är fullt igång med körningar som inte är speciellt
roliga eller lockande.. jag ska även klara av ett x antal prov denna vecka.
jag bara måste det helt enkelt, jag ska även hinna slinga håret, och lägga ner tid o
energi på mitt körkort, som är VIKTIGT. och jag fyller år på fredag vilket innbeär att
mat ska lagas & tårtor bakas till 50 personer, det är så typiskt mig att vilja
göra mina egna tårtor osv.. så måste även hinna med en tripp till Vallentuna
och köpa grejer till min tårta, färg osv.. Även planera allt annat som ska
fixas och inhandlas, och mitt i allt det så ska jag hinna gå ut? innan själva
festen. nej, herregud.. stress är inget för mig, och mitt huvud är gång på gång
nära på att explodera.. jag är nära inpå en expolsion. Jag vill flera hundra gånger
om dagen skrika ut allt jag har inuti mig och få alla andra att förstå. Men jag håller huvudet
högt, hoppas på det bästa och ser fram emot en fartfylld helg som förhoppningsvis
kommer bli den bästa på väldigt väldigt länge. min Arton års dag.
& jag vet att alla mina nära & köra kommer vara där dem har sagt ja, bara
det gör att jag vet att det inte kan bli annat än extremt.. i love it.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0