1000 MILES!!

igår hände inget som jag sa, eller jo jag fick magkatarr, hur sjukt som helst.
Men annars ingenting alls, var snarare mer en lyckokväll. så kan det vara.
jag och min älskling var precis ute & utförskade om en katt hade lagt ungar
på våran veranda. För var en katt där, som rev ner en massa saker och sånt gör
mig lite rädd och jag blir lite smått nyfiken samtidigt men det var inga små söta
kattisar där tyvär, jag ringde tillomed och lurade mamma och hon blev lite besviken
trotts att hon är allergisk! nu är det Melodifestivalen och sen blir det Babysitter
Wanted! jag är taggad på skräck, weeho. hoppas min man är det också, inte alltid
en självklarhet. Och jag slår vad om att Caroline Af Ugglas kommer vinna, fyfan
då dör jag. Fanny & hennes mamma också, haha. jävla ugglan alltså!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0