Det vackra sa farväl och jag försvann.

Idag mår jag ännu sämre, känns nästan som när jag bröt benet inte för att jag minns
det alltför bra, men det gjorde ont så jag grät och det är så nu med så jag antar att
det är lite lika iaf. Ikväll hade min kära tänkt att vi skulle bowla, och jag blev jätte glad
för den överaskning men sen kom jag på när jag skulle resa mig upp att min kropp
inte  blev alltför glad över det förslaget, så får ta det i helgen och hoppas på att det
lagt sig en aning åtminstonde. Istället åker jag in med mamma till norrtälje lite senare
och försöker hitta ett par inhomhus skor til bandyn, min friskis skor är inte jätte sköna
att springa med. sen ska jag hem till fab, och då ska vi bara mysa. Imorgon på gympan
har vi egen träning, ska försöka få tag på janne och fråga om jag kan göra något hemma
eftersom jag ändå inte kan springa/hoppa osv. vi får se vad han har att säga om det
förslaget. och juste, imorgon är det ju fredag. igen. dessutom Fredag den trettonde.
ocg jag ska se den filmen som hade premiär för en månad sen iofs, men fredag den
trettonde som fredag den trettonde. Nu ska jag skynda mig att skrvia klart uppsattsen
om Amerikanska Revolutionen och skicka in den till Irene. ha en trevlig dag!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0