Fit for fight!

Fasen vad skönt det är att få ta i så svetten rinner & så att benen skakar.
Fick även reda på att Åsa ska komma och köra Core två söndagar i April idag då jävlar
ska jag pallra mig dit, för det är nånting som står högt upp på min favvo lista när det gäller
träning. Blev en lång pratstund efter träningen med Linda och Fia, och jag är så glad över
att Linda är skitnöjd med sitt hår, eftersom hon är väldigt skeptisk till saker & ting haha.
så i höst ska jag även färga hennes syrra och hennes kusin.weho,  jag kan min grej!
Nu måste jag skynda mig in i duschen, för om en timme cirka så kommer min man och
hämtar mig och så beger vi oss hem till han för en tupplur där, han behöver lite tröst
efter brynäs förlust! Imorgon är det kunder som gäller, vad jag vet har jag ingen men kan
alltid dyka upp en sådär precis vid start då vissa helt plötsligt inte vill ha sina kunder. hum.
Men jag tar gärna en så jag lider inte utav det. Jag har blivit kär i Melissa Horn igen, var ju
ett tag sen men. Ska se henne i sommar igen, lätt! HA en trevlig natt. Puss&KRam.



Mitt hjärta är ditt, och ditt är mitt.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0