i skuggan av din stolthet ska jag resa mig och gå.

Jag visste precis hur det skulle bli & låta, det visste vi alla men ändå skulle
jag ge mig iväg för att försöka få svar på mina frågor, men det är alltid samma sak.
Idag har jag iaf umgåtts med min älskling, som vanligt haha. men ändå, jag
lyckades däremot inte få med mig honom hem till mig men han kommer imorgon
så jag får nöja mig helt enkelt. Nu är det Den Rätta För Rosing som gäller och
efter det är Andra Avenyn,  vilken nörd jag är. men det går inte att motstå hur som
helst,  imorgon ska jag hinna med att skriva två uppsattser, plugga till ett litet prov
och ringa en massa personer och smöra in mig på en del jobb. Behöver ha ett
jobb för jag och min älskling ska på lägenhetsvisningar nu, så jävla kul. åhh
det är det enda som snurrar i min skalle just nu haha. så pengar får gärna
rulla in som det ska!  Ha en treevlig kväll!!

mina ögonlock är tunga nu, snart drömmer jag om dig.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0