just idag är jag stark.

Ja, efter dagens alla funderingar & tankar på om det är magsjuka som drabbat mig
kom jag tillslut fram till att det får inte vara det. Men nyss ringde min kära bror, och
sa att han ligger hemma och är magsjuk så risken finns ju, men jag är frisk. det är jag
alltid, och vi konstaterade även här hemma att jag aldrig i hela mitt liv varit magsjuk.
Då är matförgiftning inte medräknat men just magsjuka, lucky me. så känner på mig
att jag kommer vara frisk imorgon, för då kommer Linda till skolan och ska slinga sitt
hår, jag måste ju komma då. hmm. Ikväll blir det en familje kväll framför Patrik 1,5
med Vindruvor, melon, ost och kex. myspys. Ha en trevlig måndagskväll.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig blogg :)

Spana gärna in min och lämna en kommentar!

2009-03-02 @ 19:54:22
URL: http://saniiee.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0