Ni släcker väl ner ikväll?

imorse var jag pigg, tog en springtur i ett icke fint väder åt en kanongod frukost
och nu vet jag inte vad jag ska göra. Babe kommer inte hem till stockholm förns
halv fyra så är ett tag kvar tills jag kan få prata med honom, en hel dag är inte okej.
Ikväll skulle vi vart hos Karlssons, men magsjukan har spridit sig så vi blir hemma.
Är ju fotboll ikväll så lär ju bli det, får se om jag får träffa min kära blir nog inte så
men jag kan alltid hålla tummarna. Ikväll ska vi ju släcka ner för världen också,
det glömmer ni väl inte? 20.30  Jag är med! & så är det ju Robinsson också tagga.

& imorgon ska jag o fab på lägenhetsvisning. ska bli kul!

passar även på att lägga in några bilder på nya älsklingar!









Örhängen Ur&Penn 29 kronor styck.
Väska Wedins Accent 349 kronor.
Kofta H&M 149 kronor.

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Nu finns det populäraste linnet att förboka! Kolla in min blogg och tack för att du var med och röstade! Kramis :)

2009-03-28 @ 14:31:46
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0