too late.

mina tankar slår igenom, min mage sparkar bakut och mina hjärtslag är
hysteriska. Min kropp vill inte som jag vill, och mitt huvud snurrar. jag är
så ledsen, men samtidigt så glad. jag är så ångerfull, men samtidigt så
tom. jag vet igentligen ingenting just nu, bara att jag inte vill vara kvar här.
på den här tomma och krossade rutan, ett nytt steg behövs i mitt liv.
& mitt i allt det, mitt hår. men jag ska klara av det här nu, jag ville något och
jag vill fortfarande, så jag ska lyckas. även om jag ser ut som pippi långstrump
nu, och äh vafan. hon är min idol, cind of. så varför inte likna henne då också?

& jag skämtar gärna på min egen bekostning vilket gör andra människor
glada, och det glädjer mig. man får göra nånting bra av det dåliga
hela enkelt. Nu ska jag och träna, och jag ska banne mig hålla i tills
min sträckning sträcker sig tillbaka. för jag är förbannat trött på den nu.  hej!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0