En alldeles för svår längtan.

Början på skolan gick väl inte sådär jätte bra, med tanke på att jag aldrig
kom dit.. jag tror inte min kropp ställt in sig på kyla och istället gett mig en
ordentlig förskylning att suga på.. Jag som aldrig blir sjuk, nu fick jag..
Imorgon måste jag ta mig dit, då är det Maskör.. Ung/Gammal. Men tills
helgen ska jag ha blivit frisk för då bjuds det på  jobbjobb och utgång..
Kan inte säga så mycket mer än att jag vill tillbaka till Alanya nu med en
gång, fick precis ett mail om en utvärdering av resan från Fritidsresor.
Men pengar har redan börjat sparats nästa höst blir det Thailand i 3/4 veckor.
Det är alltid bra att ha saker att se fram emot. Allt blir så mycket enklaredå.




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0