killing your darlings.

Jag har ju som sagt lov, det är ju till för att vila upp sig och det är
precis vad jag har och ska fortsätta göra idag.. eftersom min kära
lillebror blev magsjuk igår ( i fabians bil) så kom inte mitt kära gudbarn
hit på övernattning och myspys, ocg dagens planer blev inte heller av.
Jag har tänkt baka en massa saker, men tappade helt fokus på det.
istället fortsätter jag med städning, alltid lika kul. ska nog slå in några
fler julklappar också & vattna blommorna.. inte min starka sida trotts
att jag älskar blommor, men nånting ska man väl vara mindre bra på.
Morgondagen bjuder på jobb, ett kort pass som blev ett långt precis.
skönt med mer pengar tänker jag.. kollade igenom min Almenacka och
November bjuder på jobb! i princip varje helg, men jag får iaf
pengar till julklappar.. bjuder på försenade bilder från ullared o diverse.











Kommentarer
Postat av: josefine

taack:D jag har haft Dips´s färger. först gjorde jag en förpigmentering med koppar nyanser. sen la jag i en ren 5/07 :)

2009-10-31 @ 10:20:00
URL: http://jollajutt.blogg.se/
Postat av: Madde - ung mamma

Hej Bella! :)

Allt bra med dig?

Hörru nu e de så här, vi ska åka till ullared nu i november! och jag undrar om de e billigt där som alla säger? och hur lång tid tar de typ att gå runt hela ? :) Va kan man göra där på kvällarna? när dom stängt! Typ finns de nå bra resturang eller bio där i när heten eller? :)

Ha de bra!

2009-11-01 @ 20:43:36
URL: http://maddeungmamma.blogg.se/
Postat av: Madde - Ungmamam

Okej :) va kul! ja men dåså ;) Så bra! Då vet jag! Taack!!!

2009-11-02 @ 22:13:36
URL: http://maddeungmamma.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0