tomt.

det är väl så livet är, men nu har jag åtminstonde nått ett riktigt slut
här i livet, det är slut nu, slut på alla sura miner och jobbiga stunder.
För vem mår bra utav sånt? varför inte bara få vara jävligt lycklig.
det ska jag vara från och med nu, bara jävligt lycklig hela tiden.

Har precis klippt linus, nu ska jag bege mig ut på en lång promenad &
sen sticka iväg till jobbet, slutar tio och då ska jag ha en skön hemmakväll
helt ensam, kan vara behövligt.. måste försöka bestämma mig vad jag
ska ha ifrån planet också, måste nog beställa det i veckan. åh vad
jag längtar, vill bara åka iväg nu. Även det väldigt behövligt.
Hoppas på en bra runda ikväll, inte alltför sugen på jobbigt jobb.
& vad kan väl inte göra en gladare än att IDOL NILS kom tillbaka
igår, fan vad han är underbar.. jäklar alltså vilken man.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0