Dag 01 - om mig.

Jag heter Izabella Viktoria Verna Åkerlund. Född År 91 & är därmed 19 år. 
  Bott i ett och samma hus i Rånäs i hela mitt liv, tills i april i år då jag flyttade
ihop med min sambo & fästman Fabian  i Norrtälje.
Trivs deffentivt inte i stan, älskar landet och kommer deffentivt bo där i
framtiden. Har serriösa städ mani problem, och kan börja gråta för att det ser
förjävligt ut hos oss, fast det egentligen är fint. Har stora problem med
min käft, äckliga blåsor som förstör mitt liv en 1 vecka i  månaden cirka.. jobbar
 på hemtjänsten i rimbo, där jag trivs kanon bra.. Får ta del av människors liv som inte
går att jämnföra med något annat liv, obeskrivliga berättelser. Tränar på
Friskis o Svettis och älskar att fotografera.. Är utbildad Frisör och har STORA
framtidsplaner, när dem går i fullo är ju däremot ett mysterium.
Men jag samlar på mig lite erfarenhet först.. Skulle helst vilja Bo i ett hus nu,
med 2 barn, en fet bil och en fetare ring på mitt finger.
Ja jag är en framtids drömmare helt klart, försöker lära mig att leva för nuet
men går inte alltid så bra.. Älskar att laga mat och vill helst göra ALLT själv.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0