Jul jul strålande jul.

Jag har inte haft tid att uppdatera här, så får bli många dag 17 osv..
på raken, ber om ursäkt för det.. Har haft världens bästa jul, fått massa
saker jag önskat mig och bara haft det allmänt bra med mina älskade
familj! Igår jobbade jag kväll med josan, skulle jobbat idag men vaknade
vid 1.00 inatt av att min mage var helt galen, trodde jah skulle dö..
helt sant, 5 minuter senare sitter jag på toan med en hink i knät och
har det mysigt.. har i princip tillbringit min natt och dag inne på toaletten
eller med huvuvet i en spy hink! blähä.. Har nu iaf fått i mig nästan 2 dl
nyponsoppa och en apelsin, fabian är ganska duktig på att ta hand om
mig även om jag inte får komma nära alls, hoppas på att må bättre imorgon
då vi ska till uppsala och handla.. så håll tummarna för mig! puss!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0