Shoooopoholic.

Jag vet tråkiga inlägg och dålig uppdatering.. men har inte hunnit ikapp tiden
här hemma, måste göra en massa plugg.. införskaffa oss grejer, rensa skor osv.
vilket jag lyckats hinna med idag.. igår var vi till Maja & Rune, rune fyllde 74 och
tjocka släkten var samlad, en hel del grejer händer alltid.. sen imorse åkte vi till
Ikea, jag köpte min efterlängtade lampa som vi ska ha i vardagsrummet, ska även
ha en mindre likadan som ska sitta i taket.. ska visa bild, ni förstår ju inte hur stor
den är, men den är iaf hur stor som helst.. Stod även o velade om vårat vardagsrum
som kostar 1295, valde att vänta och i fynd hörnen står det.. vårt bord, för halva priset.
En liten kant stötning bara, så vi slog till direkt.. världens flyt.. köpte en massa
annat också, mer handukar, tallrikar, bestick, kastruller, stekpannor, skålar osv.
Jag har även varit duktig, kastat 12 par skor!! 5 helt oanvända.. ska lägga upp ett
par jätte söta leopard skor, med kil klack här i storlek 37 andvända en gång ifall någon
skulle vara intresserad.. kanske kommer en hel del annat också så håll utkik.
Bjuder på en bild av tre saker vi handlade iaf..



Juste blev glatt överaskad över att Erik Saade skulle vara med ikväll!!
Har gillat han så länge, och den här låten slog mycket.. så söt.. äntligen rätt
som gick vidare till Final!! trevligheter det där.. Os nu!


Kommentarer
Postat av: Madde - BF 1 mars

Tack så jätte mycket :)

2010-02-13 @ 22:06:06
URL: http://maddeungmamma.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0