A new year.

Nytt år, nya tag, nya löften, nya rutiner, nya möjligheter.

Jag har inte tid, jag sumerar Nyårsafton som jävligt stressig, förbannat lyckad,
förbannat många och bra människor, fullt ös, tårar och skratt. Vi är bäst brudar.
Jag orkar inte dra en hel historia om vad som hände, jävligt lyckat och kul blev det.
Dock var den fyra timmar långa städningen igår inte lika nice. but still. Bilderna får tala för sig själva.

























Blir lite mer bilde rpå fb senare, när jag hinner. nu ska jag gosa med
lille otis.. sen hämta min man sent ikväll. Kvinnor är bäst.. men det
är ju också ett nytt år och jag har lovat att vara snäll!


Kommentarer
Postat av: thess, 17 år och mamma

Verkar ha varit lyckat :D Skickar ett mejl med lösenord till bloggen!

2010-01-02 @ 23:17:01
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/
Postat av: Mickis

Haha vilka bilder! Riktigt lyckat faktiskt. Dock skulle man nog slutat dricka lite tidigare, men så klok kan man ju inte vara ;D Puss!

2010-01-03 @ 16:56:53

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0