Looooooooooove.

Ännu en underbar helg tillsammans med dem jag älskar mest!
Jag skulle göra allt för att få vara LEDIG NU NU NU.. men det återstår ännu
2 hela långa veckor, men det fixar vi.. jag och min käraste! I fredags iaf så var vi
i våran båt igen, åt god mat njöt av den underbara tiden vi lever i och självklart
av varandra.. sen traskade vi till trädgården och sen sängen.. fullt hus som vanligt.
Igår åkte vi hem vid typ 2, sen åkte vi på dop vid 4 och vid 7 grillade  vi hemma
sen lite fotboll, sen kväll dopp till världens finaste solnedgång och sen film.
Idag har vi varit på myrberget hela dagen. bränt mig trotts att jag för en gångs
skull smörjt in mig, vill fortsätta bli brun men veckorna bjuder som sagt på jobb.
menmen.. Nu jobbar jag Måndag- Fredag ledig helgen, jobbar Mån,tis, friskis ons, tors,
jobbar fre,lör, sön.. mördar vecka!! Nu återgår jag till fotboll. hej.























Jag tror att vi hittat vårt nya förkrök ställe, jag styr redan en ny kväll i veckan!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0