semesterort.

Okej, helt plötsligt kan Sverige klassas som " utomlands" och jag har aldrig varit
med omliknande.. vore ju inte hel fel om man han hade semester, en fet strand
och ett klar blått hav att svalka sig i.. jag klagar för jag jobbar, och jag jobbar i
2 veckor till, och idga och imorgon har jag iaf sovmorgon, men börjar halv 1
så hinner ändå inte bada eller sola!! Sura miner.. Funderar på om jag ska sova
i rånäs ikväll, ta ett kvällsdopp och ett morgondopp imorgon innan jobbet.. har
beslutsångest, vill ju inte vara utan min lilla baby.. tro mig det är svårare än
man tror att sova ifrån varandra när man inte gjort det på typ 4 månader.. Nu ska
jag iaf göra Pannkakor så min lilla prutt äter middag ikväll, brukar bli dåligt på
den fronten annars!! sola lungt.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0