don't use the word mine.

Idag har varit en skitdag, jag vaknade och var på tok för trött för att
gå upp övervägde att stanna hemme, men tog mig i kragen och åkte.
Väl i skolan fick jag reda på att mickan hade "magsjuka" kanske inte
var ritkgit det men lättast att andvända det ordet, så blev sjukt ledsen.
På Naturkunskapen var vi 5 stycken, resten skolkade. haha kul ord det
där, sen käkade vi och sen hade vi kunder, världens jävla kaos. fan.
men vid halv fem kom jag ifrån skolan och då drog Migränen igång på
riktigt, och jag hade så bråttom så kunde inte stanna o köpa vatten
så jag kunde ta en tablett så allt blev mycket värre, väl hemma kvart
över sex, lag jag mig i sängen tills nu för det gick inte längre.. att "vila"
bort migrän funkar inte för mig, istället satte jag på hög musik och började
städa, det hjälpte.. nu väntar jag på svb och ska laddainför jobb imorgon,
skulle igentligen inte jobba men behövdes folk och ska ändå inte in till
lägenheten förns två så då kunde jag lika gärna jobba, inga sovmornar här
inte.. på lördag åker jag o mamma till IKEA, jag lever på ikea.. men  iaf
har bestämt mig för vilka byråer nu.. två väldigt billiga och en dubbel
väldigt dyr, får se om jag köper allt samtdigt ska ju även köpa tv bänken..
Men ska faktiskt ikväll sälja mina fonder så jag blir 20 lappen rikare..

Har ni hört att de planerar att byta ut tjugo lappen till ett mynt? vilket jävla
skämt, jag röstar för sedlar framför mynt, dom luktar illa och man blir svart
om fingarna.. nej herregud, jag säger nej till euro också.. vafan, vi bor väl
i sverige va? åh trött man blir på alla dessa påhitt.. nej något vettigt vore något.


dåligt sugen man blir på sommar, med filmer som denna att se fram emot.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller med...inga jävla mynt!

dom e tunga o fickorna på jackan blir ful....

2010-03-11 @ 21:08:44
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0