hejhejhallå.

sitter på jobbet & min kod till datorn dog.. eller liknande. fick iaf låna en
annans, ska börja jobba om cirka 15 minuter.. sen hem igen.. blev ändrade
planer igår för vi hade så sjukt mycket att ordna, ska visa bilder när jag
kommer hem, men mitt schema är fullspäckat just nu!!
Imorgon skola till 16:15 sen träning 18:00 - 19:00
Tisdag: Ledig & Cirkelfys
Onsdag: Skola & jobb.
Torsdag: skola & skiva.
Fredag: Jobb
Lördag: Jobb
Söndag: Jobb
Måndag: Jobb

men det kommer mer uppdatering, så fort internett har landat hemma hos oss.
promise.. och tack snälla  för kommenterna om lägenheten, blir jätte glad.. puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Bella :) jag såg ditt sms, men jag upptäckte det inte för än på eftermiddagen, tyvärr :/ Men jag tar gärna en runda på stan någon annan dag. Och jag tycker det är dags att du och fabbe bjuder in mig och martin till er nya lya? :D Kraam

2010-03-30 @ 14:24:40
URL: http://mickiiisss.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0