I still need you.

Imorse åkte vi in till norrtälje vid 8, började tapetsera och tar ju längre tid
än vad man tror, men hann iaf det enfärgade i vardagsrummet.. och allt är
målat, är så glad för att mina kära föräldrar hjälper till när skulle vi annars bli
klara? Imorgonåker jag och pappa in igen, samma tid ungefär och så försöker
vi hinna klart allt, kan bli på håret.. men vi får se. Nu efter två timmars sovande
ska jag byta om till min nya snygga Friskis byxor, längtat så efter dem.. och ta
mig först till emma för byte av skiv biljetter och sen ner till Cirkelfysen, så jäkla
otaggad idag.. känner mig inte alls pigg men blir väl ändring på det.
Ska visa ännu en av mina nya vårjackor, den här gillar jag skarpt.
Kom även hem ett paket från H&M idag, mina efterlägntade tygskor.. så nice. måste
sluta shoppa nu, på allvar nej måste skynda nu, hörs senare ikväll möjligtvis.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0