piggelin.

Jag är vaken & pigg som en piggelin.. vädret är helt underbart, ska ta en
dusch, väcka min man, se på en film & sen ut och promenera! Vintern så
här, ja så får det alltid vara för min del.. eller nej. haha. För vad ska jag då
göra med alla mina sommarskor? Ska försöka få bort alla flytt kartonger från
rummet också, börjar bli kaos här. ikväll ska jag nog med hem till Vivvi och
Börje, fabian har träning så. blir nog kanske en taxi sväng också..  vi får se.
Visar en bild på min nya jacka, velade länge mellan grå och blå men etfersom
jag har 2 gråa tyckte jag att blå kunde vara lite kul. så så blev det.
PÅ tal om piggelin, ska nog gå till affären och köpa en. mums.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0