shop and go.

Ja, idag hann jag in till solna centrum innan jag började klockan ett.
skulle ha köpt en kavaj på Bikbok men dom hade flyttat så jag tröst
köpte ännu en vårjacka från h&m är ju fortfarande 100 kronors rabatten
ju så nu är mina förbrukade..även en scarf, smink & bebis saker..
sen hade vi frisör fick reda på att jag kom 2:a i brud inspirerande tävlingen
av 30 stycken, skit förvånad & skit glad.. hann även bocka av volymfön
och slöjfäste.. så skönt! Åkte direkt till Skivstången lade på extra idag
så jävla skönt!! Imorgon är jag ledig vi ska till lägenheten vid åtta så
ingen sovmorgon här inte, sen ska jag hämta farmor och farfars bil på
ford sen cirkelfys... hääärligt. måste visa mina nya läppglans, så jävla söta.
Även en ny Eyeliner.. börjat gilla dem med lite färg.. har en lika blå!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0