here I am.

Min dator är på gång igen, men internett kommer inte förns om cirka 4 veckor..
sjuka leveranstider på bredband menmen.. är hemma och är onöjd med min dator
älskade min gamla men ska nu få nya windowz xp istället för vista... liter på min
datorfixares omdöme.. Kan sammanfatta veckan med studentfest, matförgiftning,
FÖRSKYLNING, städning, shopping, och mysigt sällskap.. och galen kväll på media
markt i uppsala, öppning igår & total jävla kaos men vi knyckte den sista 46 tummaren.

ska bjuda på bilder, ingenting är ju igentligen helt klart än så känns tråkigt.. men vardags-
rummet är klart förutom attt tv bänken och tv ska stå på ett annat ställe när vi har kablar
som räcker.. lägger in lite från skivan i måndags också, blev KOMMER DIREKT IFRÅN
THE OFFICE!!! jävligt kul trotts omständigheterna.





















Imorgon ska vi flytta sängen & borra upp alla gardinstänger och tavlor osv..
så då äntligen kan jag bjuda på lite mer bilder, när jag kommer hem..eftersom
jag bara har möjlighet att vara inne på internett då!!! suck.. menmen thats life.
Ska nog köpa ett vitrinskåp imorgon, vill ha så mycket.. 1800 bara, lycka.
Sen ska jag hem till Zandra för tjej kväll och sen utgång, teatern tyckte jag
det lät som.. vi får se.. ha det bra, och hålll ut.

Kommentarer
Postat av: thess, 18 år och mamma

Bilderna från vardagsrummet var jättefina! Tror ni kommer få det fint hemma, du har så snygg stil.



Ps. Blonda tjejen med kort hår var supersöt!! :D

2010-03-27 @ 20:36:49
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sjukt fint Bejba. Nu förväntar jag mig en inbjudan ;)

2010-03-27 @ 22:09:35
URL: http://rebeccaoscarsson.blogg.se/
Postat av: linnea

gud vad fint ni har det =)

2010-03-28 @ 15:24:52
URL: http://linneajanssons.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0