When you miss someone the most.

Är färdig tränad, jag och becca peppade varandra i sista tampen till ett grymt
tempo så körde oss själva helt slut! Sen lämnade jag foton till Mormor som jag
fixat, hon blev så glad.. sen åkte jag förbi jobbet och kollade in morgondagens
schema, inte alls lockande. buu. menmen. Ska duschanu, efter att Dating in the dark
är slut!! växlar mellan det och mästarnas mästare.. Vill så gärna visa allt jag
köpt till lägenheten, men  blir lättare när det står på sin plats! Förhoppningsvis kan
jag visa nästa helg om jag inte har för mycket o göra då! På torsdag ska vi
hämta tapet kartor.. love it.. duscha var det ja, lagom fräsch..  Här
kommer iaf min efterlängtade kavaj, i princip slutsåld överallt men jag knyckte en. lycka.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0